Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar echt een klein kind er zo los op zetten vind ik erg gevaarlijk voor het kind, kan me niet voorstellen dat het veulen daarvan schade oploopt, tenzij het kind echt wil 'rijden' natuurlijk.
kan toch niet moeilijk zijn
in je openingspost kwam het even over alsof een volwassene had geprobeerd te rijden op een veulen
kwii schreef:@ Switt nou het is een veulen wat iemand anders voor mij gekocht heeft. Dier is ook compleet aan mij gewend, en laat ook alles toe. Dit dus ook... Gelukkig werd ze wel vastgehouden, daardoor heb ik ook de pony gewoon aan de wandel gezet. En ja die ene keer.. Maar ja moet het natuurlijk wel bij de ene keer blijven! Volgende keer gaat dat meisje natuurlijk wel weer vragen, want die vond het geweldig.
Edit: Ik bedoel zeg maar dat het meisje onder haar oksels werd vastgehouden, dus zo hups er weer af kon

Freya6 schreef:kwii schreef:Freya wat gedaan? Ik heb het kind er niet opgezet? Ik heb tegen die man gezegd dat het niet kon... Maar ik ga niet een potje staan schreeuwen waar een kind bij staat.
Oh sorry ik begreep dat je zelf het kind erop had gezet.