Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
luffwinny schreef:Bietenpulp komen ze inderdaad van aan , word hier voor een oud paard gebruikt dat op gewicht moet blijven . Misschien wat luzerne door zijn eten?
Tamara_089 schreef:emmers om hoofd wordt vrij lastig ben ik bang vastzetten ook al geprobeerd dat koste me 3 houten palen en een half hekwerk (palen stonden in beton) ik hou hem nu ooit vast maar als ik alleen ben is dat vrij lastig voordat alles op zijn plek staat en eten heeft heeft hij zijn bak al leeg en hem als laatste geven is absoluut geen optie
tamary schreef:Voeremmers die ze om hebben is de makkelijkste oplossing.
Ze kunnen er gewoon overheen kijken, zo hoog is een standaard bouwemmer niet.
Tamara_089 schreef:tamary schreef:Voeremmers die ze om hebben is de makkelijkste oplossing.
Ze kunnen er gewoon overheen kijken, zo hoog is een standaard bouwemmer niet.
gebruik je gewone huis-tuin-en-keukenemmers?
Ik probeer me namelijk even een beeld te vormen van hoe ik dat in godsnaam bij mijn haf om zn hoofd krijg
_Lindy_ schreef:Inderdaad, gewoon standaardemmers kopen en dan het hengsel ervan af halen en in plaats daarvan een touwtje maken wat achter de oren langs gaat. Ze kunnen dan gewoon lekker rondlopen en nemen ieder hun eigen voerbakje met hun eigen portie mee, werkt echt prima!Wel goed opletten dat ze niet proberen te drinken met de emmers om! Je kunt ook kleine gaatjes in de onderkant van de emmers maken, als ze dan proberen te drinken loopt het water er weer uit en verzuipen ze zichzelf niet.