Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) FriesWytske schreef:Jeetje, wat is iedereen hier weer aan het doordrammen. Als ts zegt dat het niet mogelijk is om haar paard 's nachts buiten te hebben staan om deze tijd van het jaar. Dan is dat gewoon zo.
@ TS is er geen andere box op een plaats waar er minder lawaai is door de wind waar je paard in kan?
Ninx schreef:FriesWytske schreef:Jeetje, wat is iedereen hier weer aan het doordrammen. Als ts zegt dat het niet mogelijk is om haar paard 's nachts buiten te hebben staan om deze tijd van het jaar. Dan is dat gewoon zo.
@ TS is er geen andere box op een plaats waar er minder lawaai is door de wind waar je paard in kan?
God, een beetje volwassen ideeen uitwisselen is tegenwoordig drammen?
Ze zegt alleen maar: "buiten blijven is geen optie". Dat zegt me dus niets. Misschien is ook dat probleem relatief makkelijk op te lossen, en probeer je mee te denken om een oplossing te realiseren.
Ze vraagt een oplossing, die is er over het algemeen gewoon niet... als ze stress hebben zijn ze niet geïnteresseerd in eten, en een radio overstemt storm niet.
Die van mij heb ik ook lang genoeg 's nachts binnen gehad, dus daar heb ik geen problemen mee.
Ik zie echter in een situatie als deze geen andere oplossing.
Wanneer je dan wil weten waarom het niet kan, kun je wellicht meedenken en die 'het kan niet reden'... ombuigen naar 'dat is met een beetje aanpassing wellicht wel mogelijk'.