Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joscelyn schreef:Wauw ik blijf me verbazen hoe goed die honingzalf werkt! Het is echt mooi aan het genezen! Fijn, want die middelste foto's word je niet blij van... Maar eh, wel zorgen dat je merrie niet meer bij prikkeldraad in de buurt komt hey!
Suprice schreef:Mijn paard heeft dit gehad als 2 jarige, wel zat de wond wat lager. Ze heeft er geen last meer van, heeft ook gewoon predikaten gehaald op de merriekeuring. Wel kan ze achter doorknikken, maar dat geeft verder geen hinder. Er zal helaas nooit meer haar op komen, maar goed, dat vind ik niet zo erg.
bigone schreef:Bij de eerste foto's dacht ik meteen al, waar is de mesitran. zo jammer dat dierenartsen hier niet meteen mee gaan werken. Gelukkig ben je nu op de goede weg en is er niets blijvend beschadigt.
Prima dat je dit hier plaatst incl foto's, hoe meer mensen de werking van mesitran zien hoe eerder ze daar aan denken als er zo iets gebeurt.