Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimberlyve schreef:Geen idee of het hier goed staat. Sinds kort een super paardje op proef alles wat ik zoek en vooral mijn vertrouwen in haar. Een kwpn merrie van 10 jaar. Alleen is ze afgekeurd door de da. Ze liep links achter kreupel op de harde volte. Dit is dan ook het enige waarop ze afgekeurd is. De oorzaak kan zijn doordat ze heel erg vast zit in haar rug. Nu komt er morgen een osteopaat naar kijken. Wat is jullie advies? Paardje terug brengen als de osteopaat zegt dat het niet daar vandaan komt. Of houden ik ben al zo gehecht aan haar dus lastige keus...
kimberlyve schreef:Zo niemand heeft hier gevoel zo te horen het is een beest met gevoelens dat breng je niet zo maar terug als jullie naar de dokter gaan en je hebt iets word je toch ook niet verkocht en Kimberly vraag advies aan mensen die je dierbaar zijn en niet aan mensen zonder gevoel
kimberlyve schreef:Zo niemand heeft hier gevoel zo te horen het is een beest met gevoelens dat breng je niet zo maar terug als jullie naar de dokter gaan en je hebt iets word je toch ook niet verkocht en Kimberly vraag advies aan mensen die je dierbaar zijn en niet aan mensen zonder gevoel