Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RenS312 schreef:Jeetje wat "knap" dat sommige hem zouden terug brengen.. Ik zelf raak gehecht aan z'n beestje ongeacht of het een paar maanden is.. Misschien kun je afspreken het die 3 maanden te proberen en als het dan nog niet gaat evt terug brengen? Of Miss 50/50.. Sterkte
Lara_Silver schreef:RenS312 schreef:Jeetje wat "knap" dat sommige hem zouden terug brengen.. Ik zelf raak gehecht aan z'n beestje ongeacht of het een paar maanden is.. Misschien kun je afspreken het die 3 maanden te proberen en als het dan nog niet gaat evt terug brengen? Of Miss 50/50.. Sterkte
Tussen eraan gehecht raken en voor het zelfde geld een volledig gezond paard kopen zit een nuance. Nu ligt er eraan wat je doel is met een paard. Maar als ik een paard zou kopen dan is het om te rijden. Als deze kort daarna een medisch probleem blijkt te hebben dat dit rijden in gevaar zou brengen en de vorige eigenaar is bereid het dier terug te nemen dan gaat ie gewoon terug. Daarbij laat het zien dat het heel onverstandig is een paard pas na aankoop te keuren.