Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ManonGrr schreef:hoe kan je nou twee ponies hebben en maar 18 euro? Heb je geen spaarpotje? Verder zou het door de vacht kunnen komen maar ook door heel wat anders.
Liefbeestje schreef:Mijn shet had dat vorig jaar ook zo erg, hij heeft toen bijna zijn hele veulenvacht eraf geschuurd, hij zag er niet uit.... Maar dat was wel al in het voorjaar, toen het in mei opeens heel warm werd hebben we hem geschoren en toen was t weg. Maar dit ook dit jaar hebben zowel mijn oude shet als de 1,5 jarige jeuk. Na een bezoekje van de dierenarts bleken ze allebei luizen te hebben.
Een dierenarts kost nu eenmaal geld, maar als je dat niet kunt opbrengen voor je dieren, dan kun je beter geen dieren houden....
Maar dat is mijn mening. Het is toch ook sneu om hem zoveel jeuk te laten hebben ?
Kimmloveit schreef:ManonGrr schreef:hoe kan je nou twee ponies hebben en maar 18 euro? Heb je geen spaarpotje? Verder zou het door de vacht kunnen komen maar ook door heel wat anders.
het is zegmaar niet helemaal mijn pony hij is ook nog van iemand anders, maar hij staat bij ons.
ManonGrr schreef:hoe kan je nou twee ponies hebben en maar 18 euro? Heb je geen spaarpotje? Verder zou het door de vacht kunnen komen maar ook door heel wat anders.
3bengels schreef:Ik vind het een beetje raar dat je niet voor het welzijn van je dier kiest. Mijn mening is als je niet kunt betalen voor de eventurele kosten die er aan een dier kunnen zitten dat je dan geen dier moet nemen. Maar dat is mijn mening. Verder snap ik niet hoe je als 11 jarig meisje zelf een pony kunt onderhouden. Ik denk dat je ouders vast wel mee betalen als er iets is met je pony.
Dus DA bellen!!!!
Kimmloveit schreef:dankjewel dat jullie zo snel konden reageren, maar ik wil liever niet de DA erbij laten komen.
dat kost ook weer geld, en de pony is van mij en mijn vriendinnetje, en we moeten het zelf betalen allemaal.
mijn andere pony ( e pony) heeft ook al genoeg geld gekost ivm gevoelig heid voor koliek.
me ouders vinden het verder geen probleem maar op dit moment hebben we maar 18 euro...
hij krijgt trouwens, muesli en kuil en hooi,. ( soms biks) is dit misschien verkeerd ?