Vandaag had Miro erg veel pijn aan zijn linkerachterbeen nadat we nog geen 6 minuten gedraaft hadden (wel kleine stukjes van 1,5 minuut per keer) en toen we op stal terug kwamen wou hij al helemaal niet meer op zijn been staan
Veearts erbij gehaald en verteld dat hij na de maand aan de hand stappen vorig weekend weer goed liep en dat ik er dus woensdag voorzichtig weer ben op gaan zitten, dat ging de eerste 2 dagen ook goed
Vandaag was het helemaal mis en kunnen we dinsdag naar Emmeloord en dan halen ze Miro eens helemaal door de molen
Please please please....laat hem nog thuis komen........

Ik heb uitgelegd dat ik echt NIET op een andere dag kan aangezien ik niet vrij krijg van mijn werk en ik dus vandaag al "werkweiger" door gewoon niet naar mijn werk te gaan. Ook had ik de trailer voor vandaag gehuurd en Mary (die de stal runt) meegevraagd om de trailer te rijden. Ik vroeg of ik Miro niet gewoon alvast kon brengen en dat ze dan zodra de arts er weer is foto's kunnen maken. Dit was ok dus Miro slaapt 1 of 2 nachtjes in Emmeloord
Nog even stressen dus.....Hopelijk weten we morgen of donderdag meer en kan mijn liefie weer mee naar huis