Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lonna1989 schreef:Owh wat een naar en raar verhaal zeg.
Je zult wel heel erg geschrokken zijn.
Is het zicht helemaal weg, of aan 1kant?
En wat ik me ook afvraag is of je de trainingsstal aansprakelijk kunt stellen??
Ik kan je verder niet helpen helaas.
Vroeger heb ik wel een vzp gereden die in mijn tijd ook op jonge leeftijd blind werd aan een oog, deze is toen verwijderd. Het gaat nu heel goed met hem, even opneiuw wennen maar hij loopt nu weer netjes in de ring.
Succes ermee meid!
Bomba schreef:We willen de stal wel aansprakelijk stellen, want zoiets gebeurd niet zomaar.
_Esther_87_ schreef:Bomba schreef:We willen de stal wel aansprakelijk stellen, want zoiets gebeurd niet zomaar.
Misschien is het verstandig om al eens contact op te nemen met de tandarts die haar behandeld heeft...Die kan er vast wel iets van zeggen of het slim was zo snel weer een bit in te hangen (en ik kan me echt niet voorstellen dat dat slim was, dat snapt toch iedere pipo)
Ragdollcat schreef:Wolfstand getrokken en de volgende ochtend gelijk aan t werk? met bit erin? dan kan ik het me voorstellen dat ze gek werd en omhoogkwam en dus hierbij achterover klapte door te hoog te steigeren, want een bit kan gevoelig zijn, want ja pas een wolfstandje getrokken.
Daarom wil ik er altijd bij zijn als mijn paard ingereden zou worden en op eigen stalling en niet elders, want je weet nooit wat ze allemaal met je paard uitspoken tegenwoordig.
Sterkte met je paard en voor jou.
Bomba schreef:Ragdollcat schreef:Wolfstand getrokken en de volgende ochtend gelijk aan t werk? met bit erin? dan kan ik het me voorstellen dat ze gek werd en omhoogkwam en dus hierbij achterover klapte door te hoog te steigeren, want een bit kan gevoelig zijn, want ja pas een wolfstandje getrokken.
Daarom wil ik er altijd bij zijn als mijn paard ingereden zou worden en op eigen stalling en niet elders, want je weet nooit wat ze allemaal met je paard uitspoken tegenwoordig.
Sterkte met je paard en voor jou.
Dank je.. Normaal gesproken gingen wij altijd een of twee keer naar Gert van den Hof en deden we daarna zelf de rest verder. Maar omdat dit zo'n schat van een paard is en waarschijnlijk ook mijn laatste, wilde ik haar juist alle tijd geven. Had zoveel positiefs over de stal gehoord. Echter krijg ik nu na afloop heel veel negatieve berichten te horen. Had ik het maar van de voren geweten..
keona schreef:sterkte
ik kan je alleen vertellen dat zenuwen herstellen.en bij mensen kunnen ze ook zenuwen aan elkaar maken(hoe dat bij en paard zit weet ik niet).bij mij hebben ze dus zenuwen gemaakt en de andere beschadigde zenuwen zijn ook hersteld.maar er gaat zeker 1jr over heen.
eenitraM schreef:Arm arm paard. Dupe worden van verkeerde mensen.
TS, ik heb geen verstand wb blindheid e.d. Maar ik wens je heel veel sterkte! Wat ga je nu met het paard doen?