xJess schreef:Die link had ik inderdaad al gelezen, ze hebben zelf ook een liksteen ontwikkeld. Is dat dan de 'perfecte' liksteen of is het meer reclame?
Het nadeel van de KNZ vind ik wel weer dat je die niet kan ophangen, alleen als je er een van 10 kilo koopt, maar dat vind ik gelijk wel weer veel, weet ook niet of hij er wel wat mee doet. En bij die van 2 kilo kan je wel zo'n houder erbij kopen maar dan moet je gaten in de stal maken om dat ding op te hangen, denk de de staleigenaar daar niet zo blij mee is...
Of dat de perfecte liksteen is is volgens mij afhankelijk wat je paard nodig heeft
KNZ liksteen kan bv ook al prima voldoen (is ook goedkoper)
ZOek je er 1 met mineralen dan kan die van KNZ ook voldoen, maar wil je er perse geen ijzer in o.i.d. dan is KNZ weer niet oke.
Dan ben je aangewezen op die van PN OF die van http://www.voergezond.nl ; voergezond heeft ook 'eigen' stenen ontwikkelt, weliswaar 10 jaar eerder dan PN en nog (iets) goedkoper ook. Maar kijk eerst wat je paard zelf nodig heeft voordat je een steen aanschaft, anders is de goedkoopste oplossing (zelf een schepje zout geven) wellicht voldoende.