Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Natascha schreef:Bach is idd eerder voor psychische problemen dan voor fysieke klachten. Crabapple is idd zuiverend maar om te zuiveren zou ik eerder een reinigingskuur nemen. Wat bij mijn paard goed geholpen heeft is dode zeezout producten. Ik was eigenlijk geinspireerd door een weekend Renesse waarna de mok gelijk over was door het zoute water. Wat ook wil helpen is produkten waar tea tree olie inzit. En natuurlijk goed droog en schoon houden.
dus kan me nog iets ervan herinneren. Die rescue creme moet ik echt gaan halen want Sox heeft allemaal kleine wondjes op haar neus. Wat er nu weer aan de hand is weet ik niet, misschien van bramenstruiken, daar lijkt het op. Ze staat in natuurland met allerlei planten en kruiden, na de zonnebrand van het voorjaar (behoorlijk erg!) nu dus dit weer.
. Ze had van de winter wel wat mok in 2 kootholtes maar dit was goed te behandelen. Morgen haal ik haar weer naar stal, weg uit het natte land.