Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Linosan, is gele lijnzaad die je ongekookt aan je paard voert.
Wat product info:
linoSan een speciaal geteelde en gepattenteerde lijnzaad-soort (Linola). Deze goudgele gezuiverde en biologisch geteelde lijnzaden bevatten geen blauwzuur; u hoeft deze dus niet te koken!
LinoSan is een bijzonder werkzaam product bij; slecht verteren van voedsel, verstoorde darmwerking,matige conditie. Maar de belangrijkste eigenschap van geel lijnzaad is het vermogen om zand uit de darm af te voeren. Linosan helpt paarden die zand eten en koliekgevoelig zijn aan een optimale schone en goed werkende darm.
Vitamines die van nature aanwezig zijn in de grondstof Vit. B1, B2, B6 en Lectine
[***] schreef:Linosan, is gele lijnzaad die je ongekookt aan je paard voert.
Wat product info:
linoSan een speciaal geteelde en gepattenteerde lijnzaad-soort (Linola). Deze goudgele gezuiverde en biologisch geteelde lijnzaden bevatten geen blauwzuur; u hoeft deze dus niet te koken!
LinoSan is een bijzonder werkzaam product bij; slecht verteren van voedsel, verstoorde darmwerking,matige conditie. Maar de belangrijkste eigenschap van geel lijnzaad is het vermogen om zand uit de darm af te voeren. Linosan helpt paarden die zand eten en koliekgevoelig zijn aan een optimale schone en goed werkende darm.
Vitamines die van nature aanwezig zijn in de grondstof Vit. B1, B2, B6 en Lectine
loulou schreef:Pelryo schreef:psyliumzaad, mengen door het voer en eten ze zo op hoor, zelfs mijn moeilijke eter
ja die bedoel ik inderdaad, kon ff niet op de naam komen. maar bij agradi kun je ook gewoon zoeken op zandweg vezels, dan krijg je ook gewoon psyliumzaad
8nnemiek schreef:psyliumzaad wil ik ook eens proberen. Kun je dat gewoon droog door het voer doen?
dagmarS schreef:[***] schreef:Linosan, is gele lijnzaad die je ongekookt aan je paard voert.
Wat product info:
Hoevaak geef je dat per week?
loulou schreef:ik heb gewoon de zandweg emmer + bekertje bewaard en gebruikte dat voor de zak van agradi (zo'n zak is namelijk nogal onhandig bewaren)
ik voerde ook geen twee lepels, maar gewoon zo'n bekertje. het is gewoon hetzelfde spul, dus ik snap ook niet waarom je een andere hoeveelheid zou moeten voeren.
ik moet binnenkort nieuwe oordruppels halen voor de hond, ik ga proberen eraan te denken het dan aan de DA te vragen of het droog of nat gevoerd moet worden volgens hen.
Darkness85 schreef:Ik heb antwoord van mn DA. Die zegt: Het maakt helemaal niet uit, als het er maar in gaat...
Droogkloot....