Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:...ik op mezelf ging wonen en aan een nieuwe studie begon, moest ik hem vanwege tijdgebrek helaas verkopen. Iets wat mij heel erg aan het hart is gegaan, zeker omdat ik altijd het idee heb gehad nog niet 'klaar' te zijn met hem.
ik mis je! En als jouw tijd is gekomen om met pensioen te gaan, weet dan dat je hier welkom bent en dat ik je zal verzorgen tot je allerlaatste bries. Bedankt voor alles maatje!
Angela schreef:Je zou nog even een advertentie kunnen plaatsen als maatje, en dat hij wel in jou eigendom blijft?, en de medische kosten dus ook voor jou zijn? Misschien heb je geluk?
Lovely schreef:Angela schreef:Je zou nog even een advertentie kunnen plaatsen als maatje, en dat hij wel in jou eigendom blijft?, en de medische kosten dus ook voor jou zijn? Misschien heb je geluk?
En dit: NOOIT doen! Zoals de meeste mensen wel weten (althans zij die met hun ogen open leven) worden dit soort paarden vaak voor niks overgenomen om zogenaamd weidemaatje te zijn. Vervolgens worden die paarden vaak toch aan het werk gezet na een rustperiode die ervoor zorgt dat ze het wel weer even doen, ze worden verleast of zelfs te koop aangeboden na een tijdje en er is geen afspraak of contract die daar iets tegen kan doen. Voor niks gaat de zon op, onthoud dat goed!