Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
o0melis0o schreef:bedankt voor het advies!
de kwaliteit van het kuil is wel goed, dus dan moet ik zeker een brok of muesli hebben waar minder eiwit en suikers inzit. zeker aangezien hij ook nog lichte mate van eczeem heeft. dit is goed te doen met een deken maar als hij dalijk meer suikers binnen zou krijgen, heb ik natuurlijk ook nog kans dat zijn eczeem verergert natuurlijk. Ik weet alleen niet goed of ik nu voor brok of muesli moet kiezen? Iemand die mij de voor- en nadelen zou kunnen geven in mijn situatie?
o0melis0o schreef:@ Zilfstar,
dat voergezond staat me inderdaad wel aan. Ik neem aan dat het geen kwaad kan om zomaar te veranderen van merk brok he? hij krijgt nu basisbrok van Merk X zal ik het maar even noemen en als ik morgen zou verhuizen en hij krijgt dan basisbrok van merk voergezond zal dat toch niet erg zijn voor hem die omwisseling ofwel? Weetniet precies hoe dat bij paarden werkt, bij honden moet je namelijk geleidelijk aan laten wennen aan nieuw voer. Maar nu zal de samenstelling van verschillende soorten basisbrok met elkaar niet heel veel schelen denk ik zoals dat bij hondenvoer wel doet? Maar geen idee, daarom deze vraag.