Arme Gold Strike... Lekker aan het spelen met mn jaarling. Grond een beetje glad door de regen en ze moest een noodstop maken. Glijd ze onder t draad door en nu heeft ze 3 hechtingen in dr beentje.. Antibiotica gehad en maandag komt de dierenarts terug om het verband te vervangen en te kijken hoe het heelt. De hechtingen gaan er vanzelf uit als het goed is..
T was net zo'n plekje waarvan ik dacht tja wat moeten we daar nou aan doen.. T was een heel klein plekje maar wel door de huid. Ik denk om verdere problemen te voorkomen dierenarts bellen. Pakt mn eigen ook nog is niet op.. Toen maar een ander gebelt.
lovelanga
Geplaatst: 16-07-11 19:33
Oeh geluk gehad, njah geluk klinkt een beetje raar, maar mijn paardje gleed ook onder het draad door en liep een open botbreuk op... Beterschap met je arme veulentje!!
Laatst bijgewerkt door lovelanga op 16-07-11 20:08, in het totaal 2 keer bewerkt
Goed dat je gelijk de DA hebt laten komen Maar die kleintjes genezen heel snel hoor! Mijne heeft ook 2 weken met krammen rondgelopen en daar zie je ook niets meer van
Dierenarts is gister geweest. Morgen en vrijdag verband wisselen. Als het dan nog heel nat is nog tot zondag laten zitten. En als het dan niet meer nat is mag het verband dr af. Ze gedraagt zich keurig en heeft nog geen poging gedaan om het verband er af te halen gelukkig. Als ik morgen verband ga wisselen zal ik ook even nieuwe foto's maken
zo dat is even schrikken! als ik jou was zou ik lekker honingzalf gaan smeren zodra het verband dr afmag, dit voorkomt littekens en een rustige en snellere genezing van de wond. succes met je veulen en hij heeft een mooie naam die zijn eer niet nakomt!
T verbandje mag er vanmiddag af. Maar ik denk dat ik wacht tot vanavond ivm de regen en het natte gras. Met het verband wisselen was het mooi droog. En gister had ze er verschrikkelijke jeuk aan dus ook een teken van genezing. Zal zo een foto plaatsen van woensdag na de 2e verwisseling. Van vrijdag heb ik geen foto. En als ik vanavond het verband er afhaal zal ik nog een foto plaatsen.
Het geneest goed volgens mij! Wel iets dik en iets warm. Maar mooi droog en nog altijd een vrolijke huppel door de wei. Ze heeft er ook geen last van en het dikkere zakt al af. Nu even afwachten hoe het gaat als de hechtingen er uit gaan. Iemand enig idee hoe lang dat duurt? De dierenarts zei dat ze er vanzelf uitgingen
_00_0
Geplaatst: 28-07-11 22:10
ze zijn oplosbaar bedoel je? ongeveer 14 dagen tot 6 weken