Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
stoer schreef:Als er bij mijn paard groen slijm uit zijn mond komt, zonder dat het vlak daarvoor een paar happen gras op heeft, zou ik meteen de dierenarts bellen..
JPS schreef:Niet op die manier, nee.. ik zou even de dierenarts bellenxmarlies96 schreef:Oké dus jullie denken dat het eigenlijk wel dat het schadelijk is? Want de eigenaar zeggen dat het komt dat het warmer word maar volgens mij reageren paarden daar niet zo erg op.
caboclo schreef:wat je wel kan doen (weet niet of je geld ken besteden) is foenegriek geven helpt echt super goed en luff (vicks voor babys) in de neusgaten smeren ook doen we wel is een hoestsiroop toevoegen helpt echt uitstekend.!
natuurlijk niet een overdossis maar gewoon de hoeveelheid toe dienen als een mens 2 a 3 maal daags!
caboclo schreef:wat is er miss aan foenegriek dat is toch echt een paarden middel voor verkoudheden tegen te gaan..
luff is voor frisselucht
en dan t hoest drankje tja dat ken je dan buitenwegen houden dat is dan het enige waar ik niet bij kan verzinnen
(dit is trouwens een heel oud techniek die vroeger bij de dieren werden gebruikt)
hier hebben we het dan over de tijd uit (1920/30)
xmarlies96 schreef:Weet iemand misschien een goed middeltje? Wat tegen de problemen bij mijn verzorgpaard helpt?
_Dune_ schreef:xmarlies96 schreef:Weet iemand misschien een goed middeltje? Wat tegen de problemen bij mijn verzorgpaard helpt?
Ja, het beste middel is om contact op te nemen met een dierenarts. Wij hebben het paard niet gezien en zijn ook geen dierenarts.
Bellen kost niets meid, maar dan weet je wel gelijk wat je het beste kan doen.
Beterschap voor je verzorgpaard!