geslachtsdeel vraagje (hengst)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper3

geslachtsdeel vraagje (hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 13:07

Ik was daarnet bij mijn pony's en mijn verzorgstertje was de hengst aan het poetsen.
Dus zei bezig en even daarna zei ze dat zijn dingetje eruit hing ik ga dan meestal even kijken ofdat er niet veel vuil aan zit en of dat alles nog is zo als het hoort.
Dus ik kijken en ik schrok me rot zijn eikel om het zo maar te noemen het topje was helemaal opgezwollen en leek net een hele grote paddestoel zo heb ik hem nog nooit gezien even later slinkte die wel weer maar hij was niet hoe hij hoorde te zijn.
Ik kreeg als tip van een volwassene om hem op stal te zetten en om vanavond even te kijken ofdat hij geplast had.
Dus mij vraag is nu wat is dat geweest mischien gebeten door een daas of iets.

Mocht het zo blijven of hij heeft straks niet geplast dan bel ik de da

timilon

Re: geslachtsdeel vraagje (hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:10

heeft ie niet staan "spelen" met z'n piemel?
als een hengst z'n sperma loost word de eikel ook groot, en lijkt t inderdaad net op een paddestoel.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:13

Heb je een foto gemaakt? Dan kunnen we er misschien iets van zeggen maar zo is het te vaag.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:14

timilon schreef:
heeft ie niet staan "spelen" met z'n piemel?
als een hengst z'n sperma loost word de eikel ook groot, en lijkt t inderdaad net op een paddestoel.

Hier moest ik ook meteen aan denken..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:32

Dat is heel normaal hoor. Als een hengst met zijn piemelokus tegen zijn buik aanslaat dan is dat masturbatie, dan zwelt die kop enorm op tot idd een soort paddestoel. Trekt zo weer weg... ;)

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 13:34

mijn hafje doet dat ook met vrijheids dresuur.
leuk als er mensen staan te kijken. hihi :o
maar niks ergs hoor.
en helemaal niet als die weer slonk en introk.

wel goed dat je het even vraagt. ;)

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-10 14:47

Ja ik weet dat hij mastrubeert haha heb het meerdere malen gezien alleen heb nog nooit gezien dat hij zo groot werd daarvoor om het zo maar te zeggen.

D_nies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:43

Gatverdamme... dat doet die van mij dus heel vaak tijdens het poetsen.. :oo

Vind het wel een ongemakkelijk idee! :roll:

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:45

Suzanne F. schreef:
Dat is heel normaal hoor. Als een hengst met zijn piemelokus tegen zijn buik aanslaat dan is dat masturbatie, dan zwelt die kop enorm op tot idd een soort paddestoel. Trekt zo weer weg... ;)

Mannen....! Ze zijn ook allemaal hetzelfde _O-

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:46

mijn ruin doet dat ook weleens....gaat wel weer weg

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:47

Ik ben blij dat mijn ruin manieren heeft dan :D

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:54

Wat zou ik nu graag dierenarts willen zijn, en zo`n verontrustend telefoontje krijgen :D
Maar niets om je zorgen te maken hoor, het is héél natuurlijk wat hij op dat moment doet ;)

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:55

wahahahahah paarden zonder gene dus , bij mannen groeid en slinkt het natuurlijk ook van tijd tot tijd en daar ga ik dan ook niet gelijk foto`s van maken en op een forum zetten hoor :D .
wel goed dat je er naar informeerd . dit vergeet je waarschijnlijk nooit meer hihihi :o

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:17

Whaha Tanja, dat kan dan wel weer op speciale forums hoor :=

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:52

femiaans schreef:
Wat zou ik nu graag dierenarts willen zijn, en zo`n verontrustend telefoontje krijgen :D
Maar niets om je zorgen te maken hoor, het is héél natuurlijk wat hij op dat moment doet ;)

Haha, ja, ik zie het al voor me. "Nee mevrouwtje, het kan geen kwaad hoor, hij speelt met zichzelf, dat doe ik ook wel eens..." Waarop alle assistentes achter hem in een grote deuk liggen...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:54

jelledaantje schreef:
Ja ik weet dat hij mastrubeert haha heb het meerdere malen gezien alleen heb nog nooit gezien dat hij zo groot werd daarvoor om het zo maar te zeggen.

klopt...ze masturberen vaak maar lang niet altijd met 'paddenstoel'....ook hebben ze niet altijd een zaadlozing.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:56

Hahaha grappig.

Ja hengsten he (mannen he) ze kunnen er wat van hoor.

Gewoon negeren.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:58

Ragdollcat schreef:
Hahaha grappig.

Ja hengsten he (mannen he) ze kunnen er wat van hoor.

Gewoon negeren.

:D heb je het weleens gezien z'on paddenstoel?
Negeren kan haast niet....je kunt er letterlijk en figuurlijk niet omheen :o

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:29

Haha ik lig hier in een deuk!! _O-

Doet me denken aan mijn tante die helemaal hysterisch naar de dierenarts belde, "de darmen van mijn konijn komen naar buiten!!!"
Dierenarts komt kijken, "Gefeliciteerd mevrouw, het is een mannetje" (bleek de konijn zijn zaakje naar buiten gekomen te zijn :o )

Zo heb ik ook eens naar de dierenarts gebeld voor de kat die toen 3 maanden oud was. Ze bleef maar op haar rug liggen en krijsen dat het niet meer normaal was. We konden niet slapen door dat gekrijs, ook ging ze met haar achterwerk over de grond schuren enz...
Ik dus de dierenarts gebeld om het te melden, ik was helemaal ongerust. De dierenarts schiet in de lach, hij kwam bijna niet meer bij :o Hij zei: "Ik denk dat je kat gesteriliseerd mag worden, want blijkbaar barst ze van de goesting" }>

Wat ik eerlijk gezegd wel niet wist was dat paarden masturberen als ze hun zaakje tegen hun buik aanslaan. Heb het wel al vaak gezien, maar nooit met zaadlozing. Mannen hebben ook wel van die "stuiptrekkingen"(weet niet hoe ik het anders moet noemen :D ) die ze zelf niet altijd in de hand hebben, daarom is het nog niet masturberen :Y) Vandaar dat ik dacht dat paarden die stuiptrekkingen (het slaan tegen de buik) niet zelf in de hand hebben.
Gelukkig heeft mijn pony nog manieren :D Soms laat hij zijn zaakje wel zakken tijdens het borstelen, maar zodra hij merkt dat ik het zie schiet ie weer naar binnen :Y) (verlegen typetje? :+ )
Laatst bijgewerkt door sander_lotte op 03-08-10 13:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:31

Is idd heel normaal. Mijn paard (toen ie nog hengst was) deed dat ook altijd.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:32

Welkom in de schone wereld van je schattige paard :Y)

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:33

vanLotje schreef:
Suzanne F. schreef:

Dat was de eerste opmerking die door mij hoofd schoot :P

D_nies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:50

sander_lotte schreef:
Wat ik eerlijk gezegd wel niet wist was dat paarden masturberen als ze hun zaakje tegen hun buik aanslaan. Heb het wel al vaak gezien, maar nooit met zaadlozing. Mannen hebben ook wel van die "stuiptrekkingen"(weet niet hoe ik het anders moet noemen :D ) die ze zelf niet altijd in de hand hebben, daarom is het nog niet masturberen :Y) Vandaar dat ik dacht dat paarden die stuiptrekkingen (het slaan tegen de buik) niet zelf in de hand hebben.
Gelukkig heeft mijn pony nog manieren :D Soms laat hij zijn zaakje wel zakken tijdens het borstelen, maar zodra hij merkt dat ik het zie schiet ie weer naar binnen :Y) (verlegen typetje? :+ )

Pfff ik moet er niet aan denken dat er ook nog een zaadlozing bij zou komen %)

Goed dat jouw beestje manieren heeft. Die van mij niet, maar het is dan ook nog een echte vent! Als ik hem ooit laat castreren ga ik dat iig niet missen! :Y)

D_nies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:51

Suzanne F. schreef:

Dat was de eerste opmerking die door mij hoofd schoot :P

En dat is niet voor niets! :Y) Ik zeg: terecht!

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:51

mijn hengst heeft dat ook altijd als er een knappe merrie voorbij komt. :)

Suzanne F. schreef:

pfff die van mij doet dat ook altijd, dat hij dat lekker in zn eigen tijd doet hahaa. :P