Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
femiaans schreef:Wat zou ik nu graag dierenarts willen zijn, en zo`n verontrustend telefoontje krijgen![]()
Maar niets om je zorgen te maken hoor, het is héél natuurlijk wat hij op dat moment doet
vanLotje schreef:Suzanne F. schreef:Dat is heel normaal hoor. Als een hengst met zijn piemelokus tegen zijn buik aanslaat dan is dat masturbatie, dan zwelt die kop enorm op tot idd een soort paddestoel. Trekt zo weer weg...
Mannen....! Ze zijn ook allemaal hetzelfde
sander_lotte schreef:Wat ik eerlijk gezegd wel niet wist was dat paarden masturberen als ze hun zaakje tegen hun buik aanslaan. Heb het wel al vaak gezien, maar nooit met zaadlozing. Mannen hebben ook wel van die "stuiptrekkingen"(weet niet hoe ik het anders moet noemen) die ze zelf niet altijd in de hand hebben, daarom is het nog niet masturberen
Vandaar dat ik dacht dat paarden die stuiptrekkingen (het slaan tegen de buik) niet zelf in de hand hebben.
Gelukkig heeft mijn pony nog manierenSoms laat hij zijn zaakje wel zakken tijdens het borstelen, maar zodra hij merkt dat ik het zie schiet ie weer naar binnen
(verlegen typetje?
)
Suzanne F. schreef:Dat is heel normaal hoor. Als een hengst met zijn piemelokus tegen zijn buik aanslaat dan is dat masturbatie, dan zwelt die kop enorm op tot idd een soort paddestoel. Trekt zo weer weg...