Het filmpje wat ik hier zo bij plaats, is best wel lachwekkend en het is ook echt maf om te zien.
Maar ben nou zelf toch wel een beetje aan het twijfelen, dus roep ik de hulp in van Bokt.
Voor mijn eigen geruststelling..

Aanschouw het onderwerp;
Als eerste wil ik even zeggen dat ik haar dit al vaker heb zien doen, maar nooit langer dan een seconde of 30 achter elkaar.
Nu, sinds ongeveer een week, doet ze het constant en houdt dit dan makkelijk een half uur tot een uur vol.
In het begin wel grappig natuurlijk, maar als het zolang door gaat wordt het best wel irritant, want het maakt een hoop herrie.
(Mensen op de manege dachten dat er iemand op een emmer aan het slaan was.)

Natuurlijk schoot bij mij ook gelijk even door mijn hoofd dat het wel eens aan haar gebit kon liggen, maar ik stelde mezelf al snel gerust met het idee dat ze November 2009 nog bij de tandarts was geweest.
Hij heeft haar kiezen bijgevijld en ik heb hem gevraagd of ze nog moest wisselen.
Hij verzekerde mij dat ze al gewisseld had, dat er alleen nog 2 (ruinen)tanden door zouden komen en dat ik hem pas over een jaar weer nodig had.
Aan haar tanden is, voor zover ik bepalen kan, niks raars te zien..
Tandvlees heeft een normale kleur, met bitje in is er niks anders aan haar gedrag en ook aan haar eetgedrag is niks veranderd.
Toch blijf ik wel benieuwd naar de reden van deze actie.. verveling? Tevredenheid? Of toch een soort van "stal"-ondeugd..
Ik heb de tandarts vanmiddag al een berichtje gestuurd met de link van het filmpje, maar ben ook heel erg benieuwd naar jullie visie.

Hoop dat het me een beetje gerust stelt.
Groetjes, [naam]
Edit; Vergeten bij te vertellen dat ze na een tijd zo "geklapt" te hebben, haar hoofd bijna 90 graden draait en dan iets met haar tong doet.
Heb ik niet op film kunnen krijgen.

Wat wil je daarmee zeggen..