Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mariekyy schreef:ik voerde mij haflinger ook altijd de koeken, maar tot dat ik hoorde dat het heel slecht voor die soorten paard zijn! er zitten super veel suikers in en het kan dus zijn dat daarom jou fjorden zo reageren.
je kunt beter gewoon een liksteen geven.

marieminime schreef:Mariekyy schreef:ik voerde mij haflinger ook altijd de koeken, maar tot dat ik hoorde dat het heel slecht voor die soorten paard zijn! er zitten super veel suikers in en het kan dus zijn dat daarom jou fjorden zo reageren.
je kunt beter gewoon een liksteen geven.
ik weet niet wat voor pavo koeken jij voerde maar bij de mijne zit toch echt niet super veel suiker in
keeyzie schreef:het enige dat hij krijgt is droog kuilvoer en wortels, en een halve pavokoek op een dag. Hier ben ik nu dus tijdelijk even mee gestopt. Mocht het geen verschil maken pak ik deze er straks weer bij. maar ik zou het jammer vinden als het daar wel aan ligt en ik daardoor de band verpruts die we in anderhalf jaar hebben opgebouwd.

Mariekyy schreef:ElsB schreef:Volgens de website van pavo zijn de koeken juist heel geschikt voor sobere rassen, maar probeert het gewoon uit. Laat de koeken een week of twee weg en en als ze dan weer gewoon doen weet je dat 't daar inderdaad aan lag.
ja volgens de wedsite...
natures best is ook onwijs laag in suikers etc volgens hun eigen website
niet dus
ik geef dan liever een vit/min korrel/brokje