Ik hoop dat het hier goed staat.
Ik ben opzoek naar wat ik mijn merrie kan geven, zodat ze alles voldoende binnen krijgt, en ze goed kan presteren enz.
Op dit moment krijgt ze 2 keer op een dag 3/4kg basis sportbrok en 2 keer +/- 5kg kuil op een dag.
Ik rijd met haar western, dan wel in de vorm van recreatief, maar we trainen over een tijdje wel weer richting wedstrijd niveau zeg maar.
Nu ben ik opzoek naar iets waar ze voldoende aan heeft, en waar ze niet zo van gaat stuiteren.
Ik kreeg de tip van iemand op stal om eens te kijken naar de westernmix van cavalor, dus dit ben ik gaan doen - en vroeg me af wat jullie er over te vertellen hadden.
En, hoeveel zou ik haar dan moeten geven?
Het zou fijn zijn als ullie me het een en ander konden vertellen, zodat ik een goede keuze maak

Groetjes,
Denise.

) Hartog grasmix, vers gemalen gerste/mais/tarwe en Reform Granenmix en iedereen krijgt er een beste scheut lijnzaadolie overheen. Verder krijgen ze vrijwel onbeperkt hooi, af en toe gemengt met wat voordroog. Mijn hooi is van eigen land, eerste snede, maar bij ons staat het gras langer voor het gehooid wordt, we hebben dus eigenlijk graszaadhooi