Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen toe ze hem liet castreren, gebeurde hetzelfde als jou, hij is niet meer uit de narcose gekomen, echt vreselijk!! Zlefs de da stond toen met dr mee te huilen....
Dit is echt zo oneerlijk. De enige troost is nog dat hij niet geleden heeft.... Dat er bloed uit zijn neusje kwam.. Ja ik kan je alleen vertellen dat mijn merrie na een ongeluk (gebroken been) ingeslapen is door de veearts en de volgende morgen ook veel bloed uit de neus verloor. Dat was een kerngezond paard. De man van de GD die haar op kwam halen voor een pathologisch onderzoek vertelde dat de bloeding kwam door de grote hoeveelheid gif die de DA ingespoten had. Maar dat is bij jou shetje niet gebeurt. Dus de oorzaak daarvan kun je eens vragen aan je DA. Jessix schreef:als het wel vaker gebeurd begin ik nu toch wel te twijfelen over de hoeveelheid narcose.. Shetjes zijn toch op zich wel sterke pony's die hoge leeftijden kunnen halen, dus hartproblemen lijkt me sterk..
In elk geval sterkte! Heb je de da gebeld met dat verhaal van bloed uit zijn neus? Misschien kan die je nog wat wijzer maken hierover..
Marigold schreef:wat raar, kleinere huisdieren kunnen toch ook onder narcose, een shet is dan voor een paard achtige wel klein, maar niet bepaald een echt klein dier!
misschien dat het iets met de bloedsomloop te maken heeft dan, dan narcose schijnbaar anders werkt bij shetlandpony's?
ik had er zelf nog nooit van gehoord!
wat onzettend naar voor de TS, en voor haar kinderen.