Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:OH JA WAT OOK HEEL BELANGRIJK IS, ANTOINE WERKT ONDER DE VOLGENDE VOORWAARDE: PAARD NIET ZUIVER, NIET BETALEN!

Jippie schreef:Oud topic!
Maar eh:Citaat:OH JA WAT OOK HEEL BELANGRIJK IS, ANTOINE WERKT ONDER DE VOLGENDE VOORWAARDE: PAARD NIET ZUIVER, NIET BETALEN!
Dat is wel interessant. Ik heb Antoine nl. in actie gezien met een 5-tal paarden. En ik heb echt geen 1 paard zuiver zien lopen, helaas. Ze liepen na een uur echt minder kreupel dan voorheen maar nog steeds kreupel.
Jippie schreef:Dat is wel interessant. Ik heb Antoine nl. in actie gezien met een 5-tal paarden. En ik heb echt geen 1 paard zuiver zien lopen, helaas. Ze liepen na een uur echt minder kreupel dan voorheen maar nog steeds kreupel.
Desiree"]
[quote="Jippie schreef:Dat is wel interessant. Ik heb Antoine nl. in actie gezien met een 5-tal paarden. En ik heb echt geen 1 paard zuiver zien lopen, helaas. Ze liepen na een uur echt minder kreupel dan voorheen maar nog steeds kreupel.
? Dat denk ik toch niet. Let wel: ik ken de heer De Bodt niet maar iedereen die zoveel mensen en paarden kan helpen verdient respect. En daar mag hij dan natuurlijk zijn (goed belegde?) boterham mee verdienen. Ik weet niet of Monty Roberts veel geld geërfd heeft maar als hij zijn ranch verdiend heeft met clinics, boeken enz. nou, petje af voor die man. Niet alleen voor zijn natural horsemanship ideeën maar ook voor zijn werklust en commercieel inzicht. Ik zal altijd wel een dubbeltje blijven (wie snapt 'm ?)