De volgende oproep stond op bokt en toevallig zag ik de advertentie en heb mij gelijk aangemeld.
Het gaat om de lijn van Horse Care, zij hebben diverse middelen op de markt, die paarden hulp kunnen bieden voor verlichting tijdens de 'jeukperiodes'. Uiteraard werkt het middel uistekend op het ene paard en op het andere paard wat minder of soms niet, dat kan gebeuren en onder de eczeempaardeigenaren weten we maar al te goed dat het elk jaar weer puzzelen is, om te kijken welk middel het beste werkt dat jaar voor je paard..(Het fijne is dat je dit product voor elk paard kunt gebruiken, eczeem of niet en ikzelf spuit de vliegenspray straks ook op tijdens mn buitenritten of het werk op het land, eens kijken wat het gaat doen

Ik smeer me rot met sudocreme en gezien mijn merrie allergisch is voor de meeste eczeemdekens, hoop ik dat dit middel haar rust kan bieden.
Middels een testprocedure, delen andere testers en ik graag onze ervaringen met jullie..
Spannend hoor, verwacht 1 dezer dagen het pakket in huis en dan kan ik op mn washulp wachten, om mijn merrie te gaan wassen

EDIT: Inmiddels zijn er dus al 5 testers (of meer?) die deze week hun pakket verwachten en kunnen starten, waarvan ik er 1 van ben

Om even uit te leggen waar het om gaat, lees even de volgende tekst:
Beste Bokkers,
Deze week word het dan eindelijk warm! Echter 1 nadeel: Dan hebben we ook weer de vervelende vliegen, dazen en kriebelmugjes.
Wij als leverancier van Re-Mint Horse & Dog Care Products zijn in samenwerking met Re-Mint op zoek naar 5 mensen hier op bokt, die de Horse Care lijn, willen testen en er dan ook hier uitgebreid verslag van willen doen.
Re-Mint Horse Care is een lijn die compleet op elkaar is afgestemd qua geur en werkzame stoffen en daardoor uitmuntend samenwerkt, en bovendien vliegwerend, jeukstillend en ontstekingsremmend werkt.
Dus als je de Shampoo of de Anti-Klit spray gebruikt, beïnvloeden deze de werking van de vliegenspray niet etc…
Voor paarden die neiging hebben tot schuren hebben we een Staart en Manen Gel die jeukstillend, verkoelend en ontstekingremmend werkt.
Wij zijn op zoek naar 5 testers in verschillende delen van Nederland en het liefst ook een paar die een paard hebben die schuurt.
Let Op! Wij verwachten van de Testers dat ze zich nauwgezet aan de opgegeven gebruiksaanwijzing houden en zich er van bewust zijn dat dit de eerste week ietwat intensieve arbeid inhoud en dat zij tijdens deze periode geen andere producten mogen gebruiken. Bovendien hebben zij de tijd om er regelmatig uitgebreid verslag van uit te brengen hier op bokt!
Wie o Wie bied zich aan?
Wie doen er allemaal mee?