Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mo_van_dijk schreef:Nou, van de DA mag ik gewoon rijden en aangezien de DA niet heeft gezien wat hij heeft (omdat hij geen stap verkeerd zette) wil ik het op video hebben. Ik wil gewoon weten wat er precies is met hem. Hij is al 16, mijn drive heb ik al een paar maanden niet meer en al staat hij 3 maanden in Utrecht / Emmeloord, dat kan me echt niet schelen, maar ik wil gewoon weten wat er is en ik ben bang dat ik zonder 'bewijs' van het door de achterhand zakken niet veel verder kom.
Ik wil mijn paard niet op rust zetten zonder dat ik weet wat hij heeft. Ik ga niet 330 euro in de maand betalen aan stalling voor niets, behalve als ik weet wat het is en als de prognose goed is. Klinkt misschien een beetje hard, maar ik heb al zoveel meegemaakt met dit paard en hij wordt er ook niet jonger op.
mo_van_dijk schreef:Dank je wel voor je reactie. Volgens de DA was het enzym te hoog dat het langst abnormaal blijft na verzuring (weet het even niet uit mijn hoofd).
De gangen van mijn paard zijn niet stijf, maar zijn stelling en buiging wel, maar dit is niet erger geworden de afgelopen tijd. Ik ga morgen overleggen met mijn instructeur en kijk dan wat voor plan we verder trekken.
Ik zat te denken aan de DA op stal te laten komen, want thuis zakt hij dus wel door zijn achterhand. Thuis loopt hij veel ontspannener dan ergens anders, is zijn hoofd-hals houding lager.
Misschien kan ik van iemand een digi camera lenen en morgen mijn les filmen. Dan kan ik precies zien wat hij doet en kan ik het de DA laten zien.