Is dit nu een 'mode-verschijnsel' en een uiting: ik wil goed zijn voor mijn paard en ik heb daar alles voor over...
Is dit een nieuwe ontwikkeling in medisch-paardenland en omdat deze mogelijkheid zich bekendmaakt wordt er gebruik van gemaakt.
Is dit nu omdat er steeds professioneler met paarden gesport wordt en daardoor de blessures ook een betere begeleiding nodig hebben.
Is dit omdat veel paarden goed verzekerd zijn en daardoor de duurdere medische oplossingen binnen handbereik zijn gekomen.Ik bedoel: een aantal jaar geleden was het een grote uitzondering dat er een paard gekraakt moest worden. Nu ken ik er bosjes. En ook het kostenplaatje liegt er niet om... Wat denken jullie?
* Ik ben bang dat tie van mij ook gekraakt zal moeten worden, en ik betrap mezelf erop dat mijn argumenten tussen de eerste en de tweede stelling inligt.*
Ze horen het via via en steeds meer mensen waarderen het tegenwoordig... 'vroeger' lachte ze er vaak om.
dan hoef je geen dierenarts te zijn... een fysiotherapeut is toch ook geen huisarts.
in het geval van blessures
Maar dat iemand die ook dierenarts is het beter zou kunnen dat vind ik een beetje onzin
Want de osteopaat weet gewoon alles van de gewrichten en spieren... net zoveel als de dierenarts die na de diergeneeskunde studie de vervolg opleiding osteopatie heeft gevolgd...