Gisteravond even lekker longeren met Omar en had hem aan de bijzet gezet wat ik normaal ook doe om hem te trainen. Het ging heel goed en hij liep ook lekker ontspannen linksom.. rechtsom maakte hij in galop opeens een paar rare bokkensprongen; wat met bijzet natuurlijk moeilijk lukt. Ongeveer 15 a 20 min. gelongeerd en hem toen even losgegooit want hij is gek op rollen. Hij was helemaal niet bezweet want hij is in topconditie. Ik ging van kast verwisselen en moest mijn nieuwe kast om de hoek bij zijn box inrichten. Na ongeveer 10 min. ging ik terug en het viel me op dat hij niet had gerold. Ik haalde hem uit de longeerkraal en hij liep heel voorzichtig en sloom, het leek wel een oud vrouwtje.. In zijn stal moest ik hem bijna naar binnen duwen en hij bleef precies zo staan als ik hem erin had gezet (met kont naar de deur). Ik natuurlijk meteen in paniek en heb een paar stalgenootjes aangeschoten en de DA gebeld. Omar wilde gewoon eten en speelde zelfs met zijn bal maar dit alles zonder zijn achterhand te bewegen en nog steeds op dezelfde plaats te staan (met kont dus naar de deur). Hij was heel lief en ga me kopjes en legde zijn hoofd op mijn schouder en ik voelde me zo rot en schuldig.... wat heb ik verkeerd gedaan

Gelukkig kwam de DA al na 20 min. en ze voelde overal aan hem maar hij had geen tekenen van pijn ofzo. Toen moest ik een stukje heen en weer lopen met hem en gelukkig liep hij ietsje sneller door maar nog steeds stijf in de achterhand. Ze trok aan zijn staart links en rechts toen hij liep en zei dat zijn reflexen goed waren. Toen bloed prikken.. ja drama natuurlijk

Ik moet om 11.00 uur vanochtend bellen naar de DA voor de uitslag van zijn bloed. De DA denkt dat hij of spierbevangen is of dat hij zijn rug heeft verrekt. Ik zit nu dus te stressen en op de uitslag te wachten...
Als hij door zijn rug is gegaan wat dan