Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
marjan2507 schreef:Ik zou nog even afwachten en elke dag het been even koelen
KellyenXena schreef:Groene leem heb ik ook enkele keren gebruikt, goed spul.
Mijn paard had haar griffelbeentje gebroken en kreeg als bijgevolg een dik been. Naast de da (en bijhorende middeltjes) heb ik de leem veelvuldig gebruikt. Elke 2 dagen pakte ik het been opnieuw in gedurende zeker een week.
Hierna was het been zo goed als weer normaal.
Met leem kun je eigenlijk weinig kwaad doen.

woeliej schreef:omdat ik niet van plan ben om elk wissewasje dat beest op de trailer te pleuren en naar de DA te racen. Vorig jaar heeft hij ook zoiets gehad, was met een paar weken over. Vraag me alleen af wat ik er aan zou kunnen doen om het wat op te vlotten. En met namen hoe om te gaan met groene leem is waar ik het topic voor geopent heb.
KiWiKo schreef:ik ben ook geen zeikert, ik ga ook niet snel............. maar met pezen ben ik erg voorzichtig, kijk het een dag of 3 aan en dan word er toch echt een afspraak gemaakt.
en om even te verduidelijken dat ik niet voor elk wissewasje de Va bel..... ik heb mijn eigen hechtset, ik ent zelf, en ik spuit ook antibiotica zelf.......
maar een paard met een dik warm been dat na 3 a 4 dagen niet over is, gaat bij mij naar de kliniek
Zou zelf ook graag leren hechten
Misschien toch en aan me DA een cursusje vragen...
heb het voor het laatst een jaar of 10 geleden gedaan
maar voor huis tuin en keuken wonden vind ik het geen probleem