Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Djilan schreef:Hier zijn al meer topics over geweest. SVP ook even de zoekfunctie gebruiken
Sassieja schreef:Misschien is de Grasmix van Hartog een idee, daar ben ik wel tevreden over.Djilan schreef:Hier zijn al meer topics over geweest. SVP ook even de zoekfunctie gebruiken
Heb ik al gedaan, maar daardoor kom ik niet te weten wat ik wil weten, vandaar een nieuw topic.
levi schreef:Misschien is de Grasmix van Hartog een idee, daar ben ik wel tevreden over.
Sassieja schreef:levi schreef:Misschien is de Grasmix van Hartog een idee, daar ben ik wel tevreden over.
En waarom vind je dat beter dan het compact gras?
Sassieja schreef:Misschien is de Grasmix van Hartog een idee, daar ben ik wel tevreden over.

DubbelDun schreef:Compact Gras is iets anders als Gras Mix
Niisj schreef:Hartog Compact Gras is idd vrij stoffig door de droge bladstof ...
Mijn paard krijgt de Grasmix, een hele emmer per dag krijgt ze ervan en ze is er echt verzot op ! Geen stof in het voer & er zitten ook structuur grasbrokjes in zodat het paard goed moet kauwen.
De compact gras at ze wel maar was ze snel beu gegeten en ik vond het te stoffig. Ik weekte het eerst in water alvorens ik het gaf.
TNT schreef:Niisj schreef:Hartog Compact Gras is idd vrij stoffig door de droge bladstof ...
Mijn paard krijgt de Grasmix, een hele emmer per dag krijgt ze ervan en ze is er echt verzot op ! Geen stof in het voer & er zitten ook structuur grasbrokjes in zodat het paard goed moet kauwen.
De compact gras at ze wel maar was ze snel beu gegeten en ik vond het te stoffig. Ik weekte het eerst in water alvorens ik het gaf.
ik had 4 stuks over 2 weken gekregen en alle waren erg stoffig en ze zaten helemaal in het plastic