Volgens mij is dat wel heel erg veel. Nu is er veel spul gebruikt omdat ze moeilijk out ging, maar dan nog.. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Volgens mij is dat wel heel erg veel. Nu is er veel spul gebruikt omdat ze moeilijk out ging, maar dan nog.. 
Pauline schreef:Ik heb gezien dat ik meer dan 200 euro moet betalen!Volgens mij is dat wel heel erg veel. Nu is er veel spul gebruikt omdat ze moeilijk out ging, maar dan nog..
JaneJansen schreef:Ik was bijna 6 jaar terug ook wel 190 euro kwijt! Stom eigenlijk!
Lekker bovenop al je verdriet...
) SplashIsLief schreef:Ik heb even de rekening van mijn (e-)pony erbij gepakt. Wij waren bijna 80 euro kwijt voor het spuitje.
Daarnaast nog 45 euro voorrijdkosten (zondag). Dus totaal 125 euro.
Gebeurde thuis op stal, dus zonder "afvoeren" (wat een naar woord)
Beaux schreef:JaneJansen schreef:Ik was bijna 6 jaar terug ook wel 190 euro kwijt! Stom eigenlijk!
Lekker bovenop al je verdriet...
Ja maar dat jij verdriet hebt betekend niet dat de kliniek jouw paard voor niks in moet laten slapen toch? Dat zou niet reeel zijn vind ik. Mij boeide juist dat stomme geld me niks door mijn verdriet, ik was veel te blij dat mijn paard op een waardige manier was ingeslapen.
JaneJansen schreef:Beaux schreef:Ja maar dat jij verdriet hebt betekend niet dat de kliniek jouw paard voor niks in moet laten slapen toch? Dat zou niet reeel zijn vind ik. Mij boeide juist dat stomme geld me niks door mijn verdriet, ik was veel te blij dat mijn paard op een waardige manier was ingeslapen.
Het was gewoon 'thuis' bij de pensionstal. Dus niet op de kliniek. Ze was niet goed genoeg om te vervoeren..
Ik ben ondanks het hoge bedrag wel heel blij dat ze waardig is ingeslapen.
Een hoop mensen hebben geen idee wat een onkosten een dierenarts allemaal heeft.