Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lietje1 schreef:Is een andere pensionstal misschien een idee? Het komt op mij over dat je serieuze problemen hebt met de manier van voeren en voeren is toch wel een belangrijk iets...
Overigens vind ik kuil van 5 cm lang echt veel te kort...

ikenindi schreef:en anders zelf hooi bijvoeren naast de kuil die hij krijgt?

monsera schreef:Je zegt dat je op een avond nog een keer bent wezen kijken of ze wel eten hadden maar weet je hoe laat ze eten krijgen en hoe laat was jij er om te kijken? De meeste paarden hebben hun maaltje met 1 1/2 uur wel op.
monsera schreef:Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje raar vind dat je sinds vrijdag bent verhuist naar deze stal en er nu dus achter komt dat ze te weinig eten krijgen. Nou ja een hele goede leer school voor de volgende keer.
Mijn stalhouder voert ook op het oog en ik vind dit dus juist wel een hele goede eigenschap. Je hoort ook te kijken naar het paard in de box en dan aan te passen wat het dier moet eten. De ene moet meer hebben als de andere. ik ken ook wel stallen daar krijgen ze allemaal hetzelfde te eten maar een kleine pony of een groot paard moeten natuurlijk niet even veel voer hebben. Kuil wat 5 cm is dat is geen goed paarden voer en ik zou dit niet willen geven aan mijn pony's.
Je zegt dat je op een avond nog een keer bent wezen kijken of ze wel eten hadden maar weet je hoe laat ze eten krijgen en hoe laat was jij er om te kijken? De meeste paarden hebben hun maaltje met 1 1/2 uur wel op. Of je paard krijgt onbeperkt te eten dan doen ze er wat langer over.Maar goed als het vertrouwen weg is dan zou ik echt op zoek gaan naar een ander plekje. Wel jammer want ze kunnen niet overal zo lekker buiten staan. Succes.