Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MysticTinker schreef:Die pavo test is echt grote onzin. Klopt echt niets van, zij proberen alleen zo veel mogelijk van hun eigen voer te geven. Als ik moest voeren wat zij zeiden dan had ik nu een zwaar hoefbevangen paard op wei staan..
Ik zou inderdaad gewoon onbeperkt hooi blijven voeren.
Die van mij krijg ook ongeveer een baal per dag.
Citaat:Jij hebt ingevuld dat Mystic op dit moment aan ruwvoer krijgt:
20 uur weidegang, 7kg ruwvoer, 0.2kg luzerne (telt ook als ruwvoer).
Op basis van de antwoorden die je hebt gegeven adviseert de VoedingsWijzer:
Geef je paard naast 20 uur weidegang:
Geen extra ruwvoer
2.5 - 3.5 kg krachtvoer
Wanneer je minder dan 4.5 kg per dag verstrekt, is het raadzaam om extra vitaminen & mineralen te verstrekken met Pavo Summerfit
De producten die het beste bij Mystic passen zijn:
Pavo Nature's Best Pavo Liga
MysticTinker schreef:Die pavo test is echt grote onzin. Klopt echt niets van, zij proberen alleen zo veel mogelijk van hun eigen voer te geven.

Pally schreef:Subli willen die van mij niet eten
saray1 schreef:Vorig jaar kreeg mijn paard veel brok en weinig hooi en was graatmager. Nu staat hij op een andere stal en voer ik naast het hooi wat hij van stal krijgt (aardige berg 2x daags, weet niet hoeveel kg) nog 2 plakken hooi +1 plakje kuil extra + weinig krachtvoer. En nu ziet hij er goed uit (niet mager en niet dik). Ruwvoer is vele malen beter voor een paard.
MysticTinker schreef:Jij hebt ingevuld dat Mystic op dit moment aan ruwvoer krijgt:
20 uur weidegang, 7kg ruwvoer, 0.2kg luzerne (telt ook als ruwvoer)
)
, waar ze sinds vandaag op staan. De wei is ver kaal.
)