Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sies schreef:mijn dierenarts verkoopt geen wormspuiten wil wel een recept uitschrijven maar dit kost 15 euro.
Als ik het goed lees schrijft de agradi dierenarts gratis een recept uit!
Welshcobfan schreef:Sies schreef:mijn dierenarts verkoopt geen wormspuiten wil wel een recept uitschrijven maar dit kost 15 euro.
Als ik het goed lees schrijft de agradi dierenarts gratis een recept uit!
Hmm zo staat het er inderdaad wel! Dat er een dierenarts is bij agradi die je bestellingen goedkeurt en daar een recept voor uitschrijft zonder extra kosten.

Nicky_ schreef:Ik heb het ook via internet zonder recept gekocht.
(Wel via een andere site)
zwijnenstal schreef:ik woon in duitsland,maar ik bestel bij agradi in nl,die hebben een dierenarts daar,je vult wat vragen in een klaar
dingetje schreef:Als je dit wilt omzeilen, zul je in het buitenland moeten kopen.
Ik woon gelukkig dichtbij de grens met Duitsland dus haal ik ze daar...
GamblersCup schreef:dingetje schreef:Als je dit wilt omzeilen, zul je in het buitenland moeten kopen.
Ik woon gelukkig dichtbij de grens met Duitsland dus haal ik ze daar...
En wij, die in Duitsland wonen, gingen juist naar Nederland om wormspuiten te kopen, het is hier veel duurder.
Nu heeft dat nog weinig zin, misschien kan ik ook bij Agradi registreren met een Nederlands adres. Moet er nog meer gebeuren voordat je kunt bestellen, of alleen adres invullen?
GamblersCup schreef:Voor 1 paard zeker... hm, dat bringt niets... ik heb er 10 waar ik wormenkuren voor nodig heb.
, maar goed volgend jaar zal ik er ook aan moeten geloven. In Belgie is het trouwens ook op recept, dus ook daar hoef je niet heen te gaan.