Beeker schreef:Heu, mijn paard had ook zoiets het lijkt er veel op maar het hoeft natuurlijk niet te zijn. Ik dacht ook dat het van de brandnetels kwam. Heb de dierenarts er naar laten kijken en die zei dat het een beetje te vergelijken was met een koortslip bij mensen. 2 andere paarden bij ons hebben het ook gehad. Het enige wat ik er aan kon doen was uierzalf opsmeren en toen was het best snel weg. Bij mijn paard begon het zo als op die foto maar later werd het nog wat erger. Als het bij jou al beter gaat dan zal het vast niet hetzelfde zijn.
Bedankt voor de tip! die van mij heeft dat ook! en ik wist ook niet wat het was, van de distels komt het niet want die staan er niet bij ons
die van mij heeft het nu ook op zn achterkant van zn bil en benen overal oksels hoofdt etc. t wordt alleen maar erger, van de DA moesten we het wassen met betadine elke dag en dan afdrogen het helpt wel een beetje maar niet veel. Ik zal dat van dat uierzalf even probeeren, want die van mij desinfecteerd ook, heb daar alleen nooit bij na gedacht..