Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Helpt nl nu toch niks... Ze staan gewoon van 8 tot 5. 

rowo schreef:Hier gaat ie er niet eerder om naar binnenHelpt nl nu toch niks... Ze staan gewoon van 8 tot 5.
ellepel schreef:als de nachten koud zijn en de dagen wat warmer komt er meer fructaan in het gras, zou heel goed kunnen komen dat die dikke manenkam daarvan komt.
dan korter op het gras zetten, pas tegen de middag want dan word de hoeveelheid fructaan weer minder.
magnesium is vaak een goede hulp tegen een dikke manenkam

Irene2 schreef:Nu heb ik net de paarden hooi gevoerd en nu zie ik dat mijn paard ook opeens de complete bovenhals dik heeft, vol met bulten en er heel erg jeuk aan heeft. Ik snap hier niets van, het is fris buiten, gister heeft het de hele dag geregend, waar komen dan de beesten vandaan die juist met dít weer gaan steken en waarom juist op die plaats?
Ik denk zelf dat het een allergische reactie is op een ander soort vlieg, maar ik kan er zelf niet uitkomen.
mijn vraag: zijn er bokkers die deze nazomer/herfst jeuk herkennen?
zoja, wat hebben jullie eraan gedaan?
liefs Irene
Aimee schreef:ellepel schreef:als de nachten koud zijn en de dagen wat warmer komt er meer fructaan in het gras, zou heel goed kunnen komen dat die dikke manenkam daarvan komt.
dan korter op het gras zetten, pas tegen de middag want dan word de hoeveelheid fructaan weer minder.
magnesium is vaak een goede hulp tegen een dikke manenkam
Weet jij toevallig of dat bekend is, dat eind september het fructaangehalte aanzienlijk stijgt in het gras?
ellepel schreef: