Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zal hier nog wel vaker binnenvallen met vragen of hoe het hier loopt ofzo
). Ook dat hij begon te draven en meteen ging schudden en dan na even doordraven deed hij dat een hele tijd niet meer .. Precies of het meer uit gewoonte was dus dan dat echt iets hem hinderde. En ja, heel anders qua karakter & reacties dus .. Toen we terug in de weide waren moest hij zelfs zijn eczeemdeken niet hebben, liep gewoon weg
Heb het daarna toch maar om gedaan, maar toch, geeft ook wel wat aan..
Spuit zou een week ongeveer werken en dan moet ik even laten weten of ik verandering merk. Dus ik probeer nu elke dag wat actieve dingen met hem te doen..
Alleen heb ik geen idee over het hoofdschudden want toen lette ik daar nog niet zo op 
Anjatjeuh schreef:........onderstaand de link, username en wachtwoord
http://webcast.richcast.eu/webinars/log ... inar=40819
Username : hippos
Password: 6031077

) Nu dacht ik aan een pollenallergie. Ze heeft het altijd wel wat gedaan.
Terwijl de omstandigheden dus wel hetzelfde waren als eerder (warm en beestjes) en toen schudden hij wel, maar toen vroeg ik ook weinig van hem .. Dus ik ben eigenlijk nieuwsgierig of iemand hier daar ervaring mee heeft? Verschil tussen zeg maar laten lopen met los teugeltje, of echt aan het werk? (onder het zadel bv.).

Maar dat ligt dan misschien toch aan de andere omgeving ofzo.. Ik weet het niet.. blijf het gevoel hebben dat het eerder met het vliegend spul te maken heeft dan echt een allergie of dergelijke.. meer irritatie zeg maar, dan echt pijn ..