Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jodym schreef:Nog een vraag; hoelang duurt het voordat je verbetering ziet? Is het een kwestie van weken? Maanden?
Hij krijgt nu op advies van de da pijnstiller, geweekt hooi en vitamine E.
In stap op het zachte wil het wel. Lopen op het harde is gewoon zielig om te zien. Ik maak me zo’n zorgen, maar wil ook niet direct zwaardere pijnstillers vragen.
Jetta schreef:Buut is sterk spul, maar soms echt nodig. Mijn paard was afgelopen zomer acuut hoefbevangen. Hij heeft een tijdje buut gekregen. Dat heeft hem geholpen, door de buut was de pijn stukken minder en kon hij weer wat bewegen. De hoeven zoveel mogelijk gekoeld met ingevroren neopreen springschoenen, een handige en eenvoudige oplossing. Hij is er gelukkig goed bovenop gekomen.
Oretha schreef:Hoi bokkers. Ik heb twijfels of mijn pony wel of niet hoefbevangen is. DA is er uiteraard bij geweest en er zijn foto s gemaakt. Nou zijn de meningen wat wisselend erover in de zin van lichte kanteling of niet en de punt van hoefbeen(lipping). We zijn in afwachting van bloedonderzoek (PPID) en testen op pijnstillers
Zou ik de foto s eens hier mogen delen en kijken of jullie soortgelijk dingen hebben mee gemaakt? Of jullie hierin een lichte kanteling herkennen of niet adv jullie er ervaringen bij je eigen pony?