NorwayFjord schreef:Interessant, daar ga ik naar kijken dank je wel
Inmiddels heb ik een afspraak staan op 19 maart om te checken, ik ben benieuwd en vind het enorm spannend...
Spannend!! Laat je het weten? Welke dierenarts hebben jullie hiervoor?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heel erg blij mee! 
NorwayFjord schreef:Met Olaf ga ik naar universiteitskliniek Utrecht omdat zij het toendertijd ook hebben ontdekt.
Heb net super goed nieuws gehad!! Hij had eerst een vergroot harthelft, dat is helemaal weg. Zijn lekkende hartklep is hetzelfde gebleven en dus mag hij voorzichtig lekker aan het werk. Over 1 a 2 jaar als hij net onder het zadel is moeten we nog een keer voor een hartecho om te checken hoe het dan gaatHeel erg blij mee!
ToutBill schreef:NorwayFjord schreef:Met Olaf ga ik naar universiteitskliniek Utrecht omdat zij het toendertijd ook hebben ontdekt.
Heb net super goed nieuws gehad!! Hij had eerst een vergroot harthelft, dat is helemaal weg. Zijn lekkende hartklep is hetzelfde gebleven en dus mag hij voorzichtig lekker aan het werk. Over 1 a 2 jaar als hij net onder het zadel is moeten we nog een keer voor een hartecho om te checken hoe het dan gaatHeel erg blij mee!
Wauw! Wat gaaf! Dat geeft ons ook weer wat hoop!
Maar nu durf ik dat ook, ik ben altijd enorm voorzichtig geweest en dat zal ik ook wel blijven maar ik weet nu dat het wel gewoon kan!