Peri gaat hier goed. Gisterenavond was ik blij met wat ik zag. Nog steeds een schone nette wond en een goed etend paard. Vond hem ook weer voor het eerst echt vol overtuiging eten. Bijna gulzig. Zijn kilo SP was binnen no time op maar hij had daarvoor ook al hooi, grasmix en muesli op dus het was niet dat hij sterfde van de honger ofzo
Helaas wel te weinig Novacam meegehad van de kliniek. Ik was er ergens al bang voor maar omdat ik te veel aan mijn hoofd had niet overna gedacht eerder actie te ondernemen en toen stond ik gisteren avond met ruim 200kg te kort. Oeps. Gelukkig Metacam kunnen lenen van stalgenoot (zelfde werkzame stof en dosering) en vandaag gratis nieuw flesje afhalen want dat was indd een foutje
wel fijn dat het woensdag al kan!
.
Maakt die van jou nog proppen? Die van mij staat nu gewoon weer aan zijn hooinet te eten, de ene keer maakt hij proppen en de andere keer niet. Dat vind ik ook zo vreemd. Een maand geleden had hij er echt heel veel last van want toen liet hij zijn hooi gewoon staan op een gegeven moment, gelukkig doet hij dat nu nog niet.
Ik zei nou hij doet anders alsof hij niks te eten krijgt hahaha. Waarop de dierenarts weer zei, dan houdt hij je goed voor de gek want hij is echt niet te dun.
En pas vroeg iemand wat ermee te doen, kan ik me nog herinneren. Uiteraard wil ik de kies van mijn pony straks ook bewaren, als aandenken ofzo voor als hij er over een tijd niet meer is.. Moet je de kies dan nog met speciaal spul schoonmaken of ergens inleggen om de kies zo mooi mogelijk te houden?