Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
troi schreef:De meest belangrijke vraag is hoe ze het erop doet. Is ze in nette conditie? Gezondheidsklachten? Welk ruwvoer, en hoeveel, krijgt ze ernaast.
Er zijn jonge paarden die dit echt nodig hebben en 'blind' overstappen naar een vitaminebrok kan hele slechte gevolgen hebben
Sammert schreef:Ik heb een 2 jarig paard gekocht. Ze staat op dit moment nog op de havens sportbrok wat ze gevoerd krijgt bij de vorige eigenaar. Ik vind dit zelf vrij hoog in zetmeel. Wat raden jullie aan? Gaat om een sober ras.
troi schreef:De meest belangrijke vraag is hoe ze het erop doet. Is ze in nette conditie? Gezondheidsklachten? Welk ruwvoer, en hoeveel, krijgt ze ernaast.
Er zijn jonge paarden die dit echt nodig hebben en 'blind' overstappen naar een vitaminebrok kan hele slechte gevolgen hebben
rien10 schreef:Sammert schreef:Ik heb een 2 jarig paard gekocht. Ze staat op dit moment nog op de havens sportbrok wat ze gevoerd krijgt bij de vorige eigenaar. Ik vind dit zelf vrij hoog in zetmeel. Wat raden jullie aan? Gaat om een sober ras.
Met welk doel wil je minder zetmeel voeren? Wat is je overweging daarin?
Sammert schreef:troi schreef:De meest belangrijke vraag is hoe ze het erop doet. Is ze in nette conditie? Gezondheidsklachten? Welk ruwvoer, en hoeveel, krijgt ze ernaast.
Ze is heel mooi in conditie en geen gezondheidsklachten. Daarnaast krijg ze 10kg ruwvoer van goeie kwaliteit
Mij is altijd verteld dat zetmeel heel slecht is voor je paard
Sammert schreef:troi schreef:De meest belangrijke vraag is hoe ze het erop doet. Is ze in nette conditie? Gezondheidsklachten? Welk ruwvoer, en hoeveel, krijgt ze ernaast.
Ze is heel mooi in conditie en geen gezondheidsklachten. Daarnaast krijg ze 10kg ruwvoer van goeie kwaliteit
Mij is altijd verteld dat zetmeel heel slecht is voor je paard