Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cinnepin schreef:Oh, is het wel zachter? Dan heb ik daar overheen gelezen.
Kimmie25501 schreef:Vandaag is de boel gek genoeg weer veranderd. De bult is ineens weer helemaal zacht geworden:
https://youtube.com/shorts/mxj7oXxc384? ... -TRw01TKop
Ook zit er nu een stuk dat harder is onder aan haar buik:
[ Afbeelding ]
Ik mag overal gewoon aan zitten en ze loopt nog steeds niet kreupel.
Even bij de dierenarts gecheckt of het geen spoed is, maar zij vinden het oké om gewoon morgen te komen, dus daar vertrouw ik maar op.
Kimmie25501 schreef:Nieuwe dag, nieuwe billenfoto’s:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor mijn gevoel bestaat de bult uit een combinatie van vocht en bloed omdat hij zich zo verplaatst. Hij zakt nu echt omlaag. Vandaag heb ik een kwartiertje onder het zadel gestapt en ik vond haar echt al veel beter lopen dan vrijdag.
DuoPenotti schreef:Hij is minder gevuld, maar zo op het oog lijkt hij niet zoveel minder gevuld dat dat de hoeveelheid vocht in de buik kan verklaren.Maar de bil is toch minder hard?
Dan zou dat onder de buik wel het vocht uit de bil kunnen zijn.
Maar de dierenarts heeft de foto's.
Dus ts hier angst aanjagen over nu de da laten komen lijkt me niet nodig.
MissyNr1 schreef:Vocht gaat waar ruimte is en naar het laagste punt. Dus op zich is het niet heel gek dat het vocht richting de buikwand loopt zou je denken. Bloedonderzoek zou wel meer informatie kunnen geven waarom er zoveel reactie is en zoveel vochtvorming. Echo is een idee maar vocht zie je zwart op de echo, ik weet niet hoe duidelijk het beeld gaat zijn. Hopelijk is het gewoon een kwestie van tijd qua genezing. Succes morgen!