Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daihyo schreef:Grasmix van Hartog, Agrobd Leichtgenuss of Grunhafer, Vitalstyle soft en fibre. Ik heb er nu 1 van Florian. Het is maar net waar ik op dat moment mijn voer koop en wat er is. Ze krijgen er een goeie hand doorheen. Vaak ook nog met geweekte grasbrok om de poeders te laten plakken.
Liefst wel iets zonder luzerne. Ik heb een overzicht gemaakt. Zal niet compleet zijn, maar staan er wel veel op: https://www.equinoji.nl/blogs/1985838_o ... wvoermixen
Saar4 schreef:Ik voer al jaren naar volle tevredenheid de balancer van Pure feed. Nu meng ik het graag met iets om het meer volume te geven. Op het moment gebruik ik Agrobs alpengrun muesli. Mengen jullie je balancer met een drager om het wat meer bulk te geven en zo ja, waarmee?
MarjanB schreef:Nou voor mij geen hartog balancer meer…
De 1 schuurt zich tot bloedens toe kapot op de vreemdste plekken en de andere is aan de schijt. Nu weer terug op de Pavo
Dennis schreef:En toch kan het zo zijn.
Mijne zijn op Vitalbix niet voor uit te slaan. Echt drama.
Marstall zand likken. Hartog heb ik er eentje die schuurt.
Pavo en Subli wel oke maar net niet top.
Ik blijf terug komen op Equilin.
Alles goed in hun vel, lopen vrolijk tm ZZ nivo, mendurance wedstrijden, fit, maar niet ril.
Caily schreef:Hier ook klaar met de hartog. Dof in de vacht vooral. Ze kregen nog kruiden en eiwitten. Terugval in energie heb ik maar bij 1 paard opgemerkt (en link ik nu pas). Heb nu Lexa besteld, en tot die binnen is even oerbalans. Daar ging mijn eerste paard jarenlang goed op, en sluit nu ook voor de rest mooi aan. Echter wel wat prijzig voor 4 paarden. Dus hopelijk is de Lexa wat. Heb gekozen voor de senior, ondanks dat mijn paarden jonkies zijn.
maralyn schreef:Caily schreef:Hier ook klaar met de hartog. Dof in de vacht vooral. Ze kregen nog kruiden en eiwitten. Terugval in energie heb ik maar bij 1 paard opgemerkt (en link ik nu pas). Heb nu Lexa besteld, en tot die binnen is even oerbalans. Daar ging mijn eerste paard jarenlang goed op, en sluit nu ook voor de rest mooi aan. Echter wel wat prijzig voor 4 paarden. Dus hopelijk is de Lexa wat. Heb gekozen voor de senior, ondanks dat mijn paarden jonkies zijn.
Hier ook continu terug naar Lexa.![]()
Mijn nieuwe wil alleen Lexa eten, als haar vriendin mee eet.![]()
Maar goed. Twee jarige moet alles leren eten.niet zo heel vreemd.
Die wil alleen Pavo koeken uit de hand eten. Maar kreeg bij de fokker oerbalans. Dus ze moet gewoon niet zo verwend zeuren.