Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinkermuts schreef:Ook benieuwd.
Ik ben aan het kijken voor andere suplementen en was geïnteresseerd door de spullen van horse add.
Maar weet iemand of deze misschien failliet oid zijn daar er geen mogelijkheid meer is om contact?
Heb nog voeradvues gehadasr vanaf toen alles uit de lucht
Change03 schreef:Hier ook erg tevreden over de horseadds supplementen en ook de service. Het verbaast me dat je ook nooit verzendkosten hoeft te betalen, waar is dat nog….
Wie van jullie paarden heeft last van struikelen?
Mijn Px ruin heeft hier last van. Hij is nu 5 jaar en ik probeer nu wat langere stukken met hem te rijden ( 6 tot 10 km per rit) en merk dat het struikelen erger word, met name tegen het einde van de rit. Soms struikelt hij zo erg dat we bijna met zn 2 op de grond liggen.
Ik heb de fysio vorige maand al gehad, zadelpasser is geweest, hoefschoenen worden vervangen voor ijzers. Supplementen onveranderd. Hij kampt wel met overgewicht waaraan ik probeer te werken. Ook vertoond hij een rope walk.
Change03 schreef:Ik kan er moeilijk een pijl op trekken, de ene x gaat 4 km problematisch, de andere keer gaat 8 km prima. En ja, als ik eenmaal vertrokken ben kan ik niet ineens mijn rit onderbreken. Zal toch terug naar stal moeten
Change03 schreef:Horseadds heeft een super breed scala aan producten, betaalbaar, gratis levering, eigenlijk alleen maar lof![]()
Ik heb ook veel producten van Horseflex maar als alles op is ga ik overstappen naar Equi-Xcel
Ik heb getest via Generatio en dat duurde dik 10/14 dagen.