pantarhei schreef:Verkoop ook niet via Astrid van Pure feed?
zei verkoopt het niet meer
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Wel ervaring met likemmers, maar niet als enige. Ons grootste minpunt was dat de regen ze laat smelten en sommige het toch te lekker vonden en enorm veel gingen lijken, terwijl anderen eraf blijven en dat de emmers niet hufterproof zijn.
Ik vind het leuk voor erbij in paddock, maar zou het niet als enige optie geven, omdat je geen enkele controle erover hebt.
ellepel schreef:Mijn Pavo vital was op.
Wilde ze beiden even van de balancer af of wat anders geven en heb deze gekocht:
https://www.horseflex.nl/product/natuur ... nTEALw_wcB
Paarden staan overdag op gras en snachts op paddock met hooi.
Samenstelling
Samenstelling: Timothee, Luzerne, Zwarte bes, Biergist, Brandnetel, Fenegriek, Peterselie, Tarwegras, Spirulina, Broccoli, Paardenbloem, Rozenbottel, Spinazie, Zeewier, Lijnzaad olie, Chlorella.
De actieve stoffen (vitamines en mineralen) van HorseFlex Natuurlijke Multivitamine komen rechtstreeks uit de kruiden en groenten waar het brokje van is gemaakt. De exacte nutritionele waardes kunnen dus per batch ook licht afwijken. Daarom staat er op deze pagina geen gestandaardiseerd overzicht van de exacte nutritionele waardes. De brokjes zijn van nature rijk aan vitamine A, B, C, D, E en K en geven jouw paard op een natuurlijke manier een vitamineboost.
Moet zeggen dat ze sinds een week superchill zijn allebei, kan toeval zijn natuurlijk
ellepel schreef:Die van Baroen gaf ik eerst ook.
ik had eerst het lentepakket,maar ik vind het wat lastig voeren met al die losse zakjes.
Dus gekeken naar kruiden in een brokje en toen kwam ik hier op uit…maar inderdaad wat prijzig![]()
De Pavo vital heb ik nu een aantal jaren gegeven,maar toch weer eens wat anders kan ook wel denk ik.
Gaat dan wel het meest om de ruin, de merrie krijgt via de seniorenslobber zat vitamines binnen.
maar de ruin krijgt dat niet,die mag wel wat hebben.
Lexa is op zich wel een idee, is wel een goed merk.