SansaS schreef:Pavo vital is kleinste verpakking ook 4kg dus dat is dan niet anders toch?
bij EJ zelfs 8 kg zie ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Autumnn schreef:HI, ik kom even binnenvallen met een vraag. Wil een vitaminebrok aanschaffen (ik geef dit meestal als kuurtje) Was altijd super tevreden over Oerbalans van Vital Style maar helaas is deze alleen nog maar in 4 kg en dat vind ik dan weer net teveel. Zag ook de Pavo Vital, wat is jullie ervaringen tussen deze twee?
Babootje schreef:Als je olie bij gaat voeren kun je goed rijstolie gebruiken. Daar zit gammaoryzanol en vit E in. Dat belangrijk is voor de spieropbouw.
Lijnzaadolie is ook goed, maar rijstolie doet meer voor de spieropbouw. Zonnebloem olie is minder goed. Daar zit alleen omega 6 in.
Als je rijstolie voert, kun je net zo goed die van de supermarkt voeren als een duur supplement. Ik voer gewoon die van de jumbo van Alesi van 4,89 voor een liter. 30 tot 50 ml per dag voor een paard van ca 500 kg.
Samantha89 schreef:Je kan gewoon puur de lijnzaadjes geven hoor, ook ongekookt. Het is uitgebreid onderzocht wat een paard/pony ongekookt mag hebben. Ik gaf mijn paard 80 tot 100 gram ongekookt lijnzaad per dag. Ik gaf de hele zaadjes en soms deed ik het malen in een koffiemolen. Dat laatste schijnt het beste te zijn, maar wel gelijk geven want anders wordt het ranzig. Ik merkte wel als ik de zaadjes heel gaf, er nog aardig wat zaadjes in de mest zat, en dat de vogels alle mesthopen deden uitpluizen, en dat vond ik heeeel vervelend![]()
Dus ik ben olie gaan voeren voor het gemak.
uudje schreef:Autumnn schreef:HI, ik kom even binnenvallen met een vraag. Wil een vitaminebrok aanschaffen (ik geef dit meestal als kuurtje) Was altijd super tevreden over Oerbalans van Vital Style maar helaas is deze alleen nog maar in 4 kg en dat vind ik dan weer net teveel. Zag ook de Pavo Vital, wat is jullie ervaringen tussen deze twee?
Volgens mij zijn die emmertjes van oerbalans altijd al 4kilo geweest. Of je een moet een proefzakje nemen, die je maar 2 keer kan gebruiken. En volgens mij heb je voor een beetje resultaat die 4 kilo wel nodig.
julya schreef:Hallotjes! Ik ben druk aan het vergelijken met alle balancers. Ik zit nu te kijken bij de Hartog Essential. Maar het suikergehalte is best wel hoog in mijn ogen (9%).
In hoeverre is dit erg, of negatief? Hoofdingredient van de balancer is gras, wat natuurlijk wel het suikergehalte verklaart.