Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariett schreef:Hey! Ik doe ook ‘graag’ mee met het topic, helaas heeft mijn haf ook eczeem. Heb al wel eens meegelezen maar nog nooit zelf gereageerd.
Hoe geven jullie de Culico/Apis? Gaat dat een beetje makkelijk? Ik las dat het niet door het eten mocht maar direct in de mond.
harriehoef schreef:Is er iemand die deze heeft? Hoe bevalt die, hoe valt de maat uit? Groot/klein? https://www.kramer.nl/Paard/Vliegenbesc ... ker-Gibson
Mariett schreef:Ik geef de druppels nu door jullie suggesties ook op een korstje oud brood, dat gaat inderdaad heel goed!
Marietje gaat met deze set het seizoen in:
[ [url=m/GnFgEN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ozFLpp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Normale dekens passen haar niet zo heel goed, ze heeft een te grote bek daarvoor. Deze deken komt uit Engeland, van The Big Horse Shop! Echt wel een aanrader, eindelijk een deken die niet zo ellendig knelt bij de hals.
Als masker heeft ze eentje van For Horses, die zitten gewoon in NL en maken ze op maat. Ze had al een plek op haar wang (ze staan vlak naast een zoetwatermeer en een wat moerassig gebiedje) maar dat ziet er gelijk alweer rustig uit nadat ik deze gisteren op heb gedaan. Tot nu toe tevreden!