Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pandora2 schreef:Ik woon in België en hier heb ik nooit enkel tetanus kunnen laten vaccineren. De DA moet minimaal 10 dosissen afnemen en zoveel paarden heb ik niet dus blijven ze met rest zitten.
Aangezien er blijkbaar nooit andere mensen hierin geïnteresseerd zijn, krijg ik al jaren njet op het request
DoretteK schreef:Mag ik vragen welke Tetanus vaccins jullie nu nog hebben?
Ik werk bij een veterinaire groothandel, en kopen dus vaccins van verschillende levernaciers in. Maar Tetanus los is niet meer te krijgen.
hwn schreef:Even opgezocht (vooral voor de Belgen onder ons, weet niet of je er vanuit NL kan bestellen), maar die van mij zijn besteld via Medini.be. Ik vaccineer sowieso niet elk jaar, dus ben nu toch weer even voor een tijdje zoet, hopelijk tegen dan weer makkelijker verkrijgbaar.
Pandora2 schreef:hwn schreef:Even opgezocht (vooral voor de Belgen onder ons, weet niet of je er vanuit NL kan bestellen), maar die van mij zijn besteld via Medini.be. Ik vaccineer sowieso niet elk jaar, dus ben nu toch weer even voor een tijdje zoet, hopelijk tegen dan weer makkelijker verkrijgbaar.
Merci!
Ik ga eens horen of ik een DA kan vinden hier in de buurt die eventueel via die site bestelt.
DoretteK schreef:Ik heb het op mijn werk even nagezocht.