Gedragsverandering in het werk na castratie

Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lailapri

Re: Gedragsverandering in het werk na castratie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 21:13

ik heb bij een dierenarts gewerkt en idd dit is wat wij veel zagen. Maar het komt vaak ook wel weer goed, je moet alleen anders gaan trainen. Ipv het normaal te vinden dat hij het wel doet moet je hem nu steunen en stoer maken. Leer hem dat hij jou kan vertrouwen in het werk en dat hij het wel kan en dit duurt wel even maar is zeker niet onmogelijk. Overvraag niet maar probeer wel een uitdaging te overwinnen. Dit kan in het begin zijn inspannen en uitspannen en dat soort simpele dingen.

verder zou ik hem ondersteunen, ineens bulten, weken AB, klinkt allemaal alsof er toch energetisch en in de darmflora het niet helemaal tof is. Je zou leem/aarde achtige dingen kunnen bijvoeren als vertargil groene leem superfijn of veendrenkstof of bio-ron moeder aarde of zoiets. En daarnaast probiotica. Het heeft mijn bange ruin stabieler tussen de oren gemaakt. Tevens heeft hij ook veel vertrouwen in mij gekregen al vanuit het wandelen aan de hand, ik hielp hem dan en praatte op een bepaalde toon als hij het eng vond. Uiteindelijk kan ik nu rustig alleen buitenrijden terwijl we eerst elke 10 stappen stil stonden. Hij durft nu het gevaar te onderzoeken en als ik zeg dat hij het kan gaat hij er lags, eenmaal erlangs is meneer super trots en stoer.

drachtige merries mooi verspreid Volgtopic♧
◇2020 met ☆Hamletts magnum xl☆ en ☆Djémo☆ gedekt◇
Laila
♤ork ork ork... mest ruim je met een vork♤

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie