Britt_Pit schreef:(vind persoonlijk op bovenstaande foto niet zo heel vreemd dat paard plekjes krijgt van deze singel op de foto, is echt mylon, dat snijd en brand heel snel, als het alleen met deze singel zo is zou in een neopreen of leren proberen.)
Hij heeft het met andere singels ook hoor 
En met deze had hij het in het begin niet, het wisselt dus altijd, het is dat wat het zo leuk maakt ...
Ik heb nu deze liggen:

Maar moet 'm dus nog uitgeproberen.
Een gewoon wollen ding heb ik ook geprobeerd, maar hier was het een ramp om te sluiten, was een halve dag bezig met die singel omdat er altijd wel iets verkeerd ging zitten .. En verder krijgt hij er naar mijn mening enorm jeuk van (terwijl het wel echte wol is).
Bovenstaande hoes zou anti-allergene wol zijn (voelt ook anders aan) en zoals je ziet sluit het allemaal goed af. Dus daarom dat we deze eens gaan proberen ... we zien wel ...
Singels met meer vrijheid enzo zijn hier ook al de revue gepasseerd (en TS geeft ook aan al diverse singels te hebben geprobeerd) dus dan probeer ik liever iets als bovenstaande dan 90 euro uit te geven aan een singel die het heel misschien zou doen (want die in de goedkopere klassen zullen het niet worden). Gelukkig heb ik ook geen wedstrijdambities, zelfs geen echte rij-ambities, dus ik heb geen haast en als het niet lukt dan rijden we niet en doen we andere dingen