Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leorah schreef:We zijn nu sinds woensdag aan het spuiten, maar sjee wat is dat een rotklus zeg! Noon vindt het echt niet grappig (logisch ook) en probeert te bijten, schoppen en steigeren als ze ons ziet aankomen ermee. Vandaag zat het ook niet echt mee. Eerste poging in de borst ging fout (adertje), tweede poging in de nek was ook geen succes (ze trilde 2x met haar spieren en hup, naald er weer uit), poging 3 geslaagd. Ik vind het al zo naar om haar pijn te moeten doen en dan is het ook nog zo'n drama, bah. Sorry, moest het even kwijt.
Vooruitgang vind ik tot nu toe lastig te zeggen. Het ene moment is ze snotvrij (neusgat ook echt droog), andere moment zit er toch wel een klein beetje. Niet meer zo erg als het was, maar weg is het ook nog niet. Ook hoor ik haar nog duidelijk ademhalen door dat neusgat (je hoort dat het nog niet leeg is).
girly_1 schreef:De mijne heeft voorhoofdsholte ontsteking.Dit lijkt aan te slaan, maar ik blijf nog voorzichtig eerst zien dat het over is en dan pas geloven !Citaat:En word nu dagelijks met antibiotica in de ader gespoten.
Ik heb ook de spookverhalen allemaal gelezen, Ik was er zelf alvan.
Maar mijn DA vertelde dat dit soort onstekkingen ook vaak met de juiste antibiotica en vaak langere kuren goed kunnen genezen.
En dat ik mij niet zo bang moest laten maken door internet.
Citaat: