Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en daar hoef je niet gelovig voor te zijn en zij vertellen je niet alleen maar "hij heeft last vanz n rug" want dat weet jij nu ook wel
cristinaa schreef:Vroeger (25 jr geleden) had mijn vriendin Pools paard die de zelfde soort symptonen had. Na 2 maal zo'n aanval meegemaakt te hebben heeft haar oom, een kundige DA, het paard in laten slapen. Het hoofd hebben ze voor onderzoek weggebracht. Wat de DA al dacht belek waar te zijn.....hij had een flinke tumor in het hoofd!
Gelukkig dat deze aanvallen maar bij 2 keer gebleven waren want ze waren levensgevaarlijk voor mens en dier.

tuintje70 schreef:misschien moet je hem eens nalaten kijken door Albert van Esch die man kan veel met paaden waarbij niemand de oorzaak kan vinden.
daarnaast is hij ook erg eerlijk als hij het paard weer goed kan krijgen dan gaat hij behandelen en als hij denkt dat het niks word dan zegt hij het ook direct en behandelt niet eens.. dat is misschien wel hard maar dan weet je wel direct waar je aan toe bent en kost het je niet onnodig veel geld.
) maar ik ben bang dat hij te ver is voor TS. Helaas want hoewel het een rare is heb ik er goede ervaringen mee.